Animal Control : Stupid Dumb Animal!

Animal Control : Stupid Dumb Animal! Animal Control : Stupid Dumb Animal!

Status: Finished

Genre: True Confessions

Details

Status: Finished

Genre: True Confessions

Summary

A song I made about these girls I despise! Mean people are a great inspiration.

Summary

A song I made about these girls I despise! Mean people are a great inspiration.

Content

Submitted: February 03, 2014

A A A | A A A

Content

Submitted: February 03, 2014

A A A

A A A


(intro) um.. i mean.. well.. i tried to be nice to you but you forced me now get the hell out my face!

(chorus) YOU A SHITTY BITCH STUPID BITHC U SO FUKIN DUMB U NOT ATRACTIVE! NO NOT AT ALL! U MAKE PEOPLE SICK WHEN DEY LOOK AT U I NEED ANIMAL CONTROL TO GET THIS BITCH OFF ME, IM SERIOUS IMMA NEED SOME FO HA MOMMA TOO CUS YOU A STUPID DUMB ANIMAL1 STUPID DUMB ANIMAL! U STUPID U DUMB U SHITTY I USED TO CARE FOR YOU NOW GET DA FUCK OUT MA FACE! IM SERIOUS NOW! THE SITE OF YOU SICKENS ME! IV HAD IT NOW GET OUT YO STUPID DUMB DOG! THATS RIGHT GET DA FUCK OUT! DONT COM BACK! PUNK ASS UGLY ASS BITCH!

(verse) why is there a stripper pole in ma room? i saw 1 on cribs so i just had to have one, its jewele incrusted.. its neva rusted, arnt you being a little redundent? i mean really"fuck the haters" aint u just fuckin yoself? i mean its good to love yoself but its not healthy to play wit yoself more den you would a man, the day u have a long distance relationship

is day day the 3rd party wins the presidential election, naw.. IM FREE! i bet you still livin in yo mommas or some family members house, dis crib i got.. you can never afford, by the time you do succeed ill be retired laughin at yo ass wearin 45 huge platinum chainz, ma rep will be so good ILL GO DIAMOND STATUS! oh i am bein maself an i guess its

hard to tell: IF YOU BEIN YOSELF! if by yourself u mean (& u dont know this) a SKANY ASS SHITTY ASS PUNK PUSSY ASS UGLY BITCH WIT A BODY THAT WOULD TUN OFF ANYONE! then yes:} your being yourself! just like yo MOMMA! in the future i stomped on yo mommas casket an had ma cat pee on her mouth just to tell yo momma congratulations! flip da finger in yo

face to say SALUTATIONS! u wanna see facebook swag? i got so much swag i put some n storage units across da globe! dis chopard ice cube dats swag, 20mill all fo 1 damn watch now dats SWAG! FUNNY HOW U STILL USE STUFFED ANIMALS AT YO GA,E IT WOULD FINE BUT AFTER LAST THURSDAY IM GOIN HARDER DEN ERECTIONS & YOU LOOSER DEN A SLUT (DISRESPECT TO YO MOMMA)

& LOOSER DNE A TOOTH DA TOOTH FAIRY MIGHT MISTAKE YOU FOR A LOOSE TOOTH! BUT U DONT GOT NO LOOSE BOOTY CUS ITS SO FLAT I CAN COOK IT AT 350 DEGREES AN BOX IT FOR $12.30! dat dog u wit look more attractive den u i bet its thinkin "shit if i had thumbs id kill you!" i got poodles trained to use guns! so beware of cat its funny when i come home an a robber layin there in dey own shit bleedin wit a knife through dey dick!

ma fave actor is me myself 7 i! no need for a ego cus im not trippin but ma ride be on dem fo-fo's, i bet u caint whip yo hair back n 4th like i throw dis cash back n forth, i think im on ma fith, im sittin here in ma undies wearin 29 chains, 6 watches an some jordans wit a GIV bottle in ma hand thinkin bout life,i threw some stacks in da air just

to study wind currents! when i wake up ill pick em up like im carpoolin, i know i should be in bed, typin this on ma ipad, theres strippers behind me, well holograms cus i aint lettin no gold digger in ma house, u wana be in ma house? you get stripped checked before u leave! im talkin u walkin out ma house nude ill get yo clothes an put m in yo car just

to make sure u aint steal nothin, im a black accountant an college student, if i turn on some lights ill be blind like ray charles, is dat yo friend? yo friend look better dne u, everyone look better den u! dat white dress wih flowers an a green thing on it does do u justice so much justice u should be locked up fo bein so damn skanky! i got missoni on my

pocket hankie, id come to yo town but *country voice* I ANT GETTIN YO HORSE SHIT IN DEES KICKS AN YEEEEEDDDDDDOOOOOOGGGGGIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! DONT NEED TO HEAR BOT NO POSSOM AN I DONT EED DA FARM LAND I GOT ALL DA GREENS I NEED, COLLARD GREENS, GREEN DOLLAZ, BROCOLI AN CLOTHES" i know what im doin is mean but i just had to cus nice people need to

step up to da plate like its dinner time, to be honest if u fought this geek you would loose, id call u out but does yo momma have enough minutes on yo piece of shit phone, why dont you have a prada hone? cus YO A MIDDLE CLASS IN DEBT BITCH! i dont use crit i got wadds of cash, monday im GUCCI ERRYTHANG - tuesday MISSONI ERRYTHANG, WEDNESDAY IM FENDI EVERYTHANG, THRSDAY IM COACH EVERYTHING, FRIDAY IM BURBERRY ERRYTHANG, SATURDAY IM YSL EVERYTHANG, SUNDAY IM MMG EVERYTHANG!

spending time with you in rela life is worse then going to jail FOR LIFE! im serious, id rather get shot! u A SUPID DUMB ANIMAL SO DA ANIMALS U HELP IN THE FUTURE ARE SMARTER DEN U, ID LOVE TO SEE DEM JUMP YO ASS ID SIT THERE AN LAUGH, I KNOW I KNOW 5 DUMB BITCHES I AINT GONE SAY NAMES BUT COME ON PEOPLE: WHY WOULD AN UGLY BITCH CREATE A CHARACTER WITH HER OWN NAME?

I WISH DAT CHARACTER WOULD PUT IN IN DA GRAVE DEN I COULD SHIT ON YO GRAVE JUST TO TELL U CONGRATULATIONS! i love seein you in PAIN! fuck heres some bus change, u a fukin ugl girl im a real gek nigga real geeks run the world! im so happy this year but u ruined new years eve fo me, fo that u owe me every friday fo da rest of yo life u stupid dumb animal!

YEA IM TALKIN TO U DUMB BITCH GET ON ALL 4'S NOW AN EAT DIS FOOD OUT A CAN WHILE I EAT PF CHANGS! IMMA COME BAKC IN THE FUTURE AN WHEN YO BABY CROWIN OUT YA PUSSY IMMA MAKE U WALK COLES AN IMMA SMACK ITS HEAD! DEN WHEN YOUR FUTURE DAUGHTER TURNS 21 IMMA GIVE EM SOME HEAD GOT EM MOANIN INN DA RED ROOF INN! DEN I HOP OUT WIT EM DRUNK DEY DONT EVEN KNOW MA RELA NAME AN ILL NEVER SEEN EM AGAIN!

FUCK THESE 5 SHITTY BITCHES! yup.. goodmornin


© Copyright 2017 LiLTekna. All rights reserved.

Add Your Comments:

More Great Reading

Popular Tags